Comanda produselor si modalitati de plata

Pretul produselor

Prețul individual al produsului este afișat in detaliile produsului, in pagina sa si in coșul de cumpărături.

Prețul unui produs este final, include toate taxele;

Prețul produsului nu include costurile de transport; acestea depind de modalitatea de livrare. Detalii privind livrarea se regasesc in sectiunea “Livrarea produselor”;

Toate prețurile sunt actuale si sunt actualizate in mod regulat;

Prețul care trebuie platit este cel din momentul achiziției.

Termenul de livrare

Termenul de livrare este cel afisat pe site in dreptul fiecarui produs/serviciu, calculat din momentul finalizarii procesarii comenzii (predarii catre curier), informatie care este actualizata permanent.

Termenul de livrare al produselor aflate pe stoc este intre 1 și 3 zile lucrătoare din momentul finalizării procesării comenzii (predării către curier).

Termenul de livrare al produselor care sunt manufacturate in atelierul de productie propriu al societatii care nu sunt pe stoc la momentul efectuarii comenzii, cuprinde perioada de timp exprimata in zile lucratoare necesara executiei acestora si transportului la adresa comunicata de cumparator, astfel cum este afisat pe site.

Comanda produselor se realizeaza prin parcurgerea urmatorilor pasi:

 – adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”; se pot adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite;

– dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi detaliile de facturare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata (livrare prin curier, ridicare personala de la sediul societatii sau din oficiile postale);

– inainte de a trimite comanda citeste termenii si conditiile si bifeaza casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile ”

– pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Plaseaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.

Dupa fiecare comanda plasata, datele de livrare sunt salvate pentru a putea fi folosite ulterior.

Confirmarea comenzii

În momentul  in care ați finalizat comanda veți primi un e-mail cu confirmarea comenzii. Confirmarea comenzii trebuie sa conțină următoarele informații: 

  • Comanda dumneavoastră
  • Pret
  • Adresa de livrare
  • Modalitatea de plată
  • Termenul de livrare

Modificare sau anulare comanda

Comanda poate fi modificata sau anulata pana la expedierea acesteia si inainte de eliberarea facturii. Posibilitatea anularii unei comenzi sau livrari este disponibila in contul de client, sectiunea „comenzile mele” sau prin contactarea casadesign.ro cat mai repede posibil telefonic sau prin e-mail; casadesign.ro va face tot posibilul pentru modificarea sau anularea comenzii

Pentru orice probleme legate de comanda si confirmarea acesteia contactati-ne la adresa de e-mail comenzi@casadesign.ro sau telefonic.

Modalitati de plata

Ramburs

Plata se face în lei, la livrarea produselor la adresa specificata de cumparator sau cu ocazia ridicarii produselor de la sediul societatii.

Ordin de plata (OP)

Acest tip de plata se face doar in baza facturii proforme trimise de casadesign.ro pe adresa de e-mail a cumparatorului.

Livrarea produselor se face dupa confirmarea platii proformei emise in contul specificat in document.

In cazul persoanelor juridice, pentru a intra in posesia coletului sunt necesare actul de identitate si o imputernicire din partea firmei.

Plata cu card

În coșul de cumpărături va fi afisat prețul produsului/produselor comandate și dupa caz, costurile de transport. Acesta este prețul total de achiziție. 

Puteți plăti achiziția făcută pe casadesign.ro cu următoarele carduri de debit/credit:

  • Visa
  • MasterCard

Plata cu cardul este protejata împotriva fraudei. Plata dumneavoastră este finalizată utilizând o conexiune sigură și criptată, pentru a vă asigura că informațiile dumneavoastră de plată nu pot fi accesate de o terță parte neautorizată. În cazul plăților online, plata produselor de pe acest website este efectuată prin intermediul soluțiilor de plată online oferite de procesatorul de plati EuPlatesc.ro. După apăsarea butonului “Confirmă comanda și plătește” veți fi redirecționat către interfața securizată de plăți online a EuPlatesc.ro. Plata dumneavoastră  este garantată de partenerul nostru autorizat pentru plăți. Site-ul casadesign.ro nu salveaza nicio informație despre cardul dumneavoastră pe propriul server si nu poate accesa niciuna dintre informațiile cardului. 

La plata comenzii online, sistemul vă va solicita:

Numărul cardului (cele 16 cifre tipărite pe faţa cardului)

Data expirării cardului (este imprimat pe fată cardului)

Cod de Securitate (cod Securitate format din 3 cifre tipărit pe spatele cardului, deasupra benzii magnetice cele poziționate spre dreapta)  

Factura

La expedierea comenzii, vă vom trimite un e-mail cu factura atașată. Acest e-mail conține următoarele informații: 

  • Comanda dumneavoastră
  • Adresa de livrare
  • Modalitatea de plata
  • Termenul de livrare
  • Prețul
  • Date de contact 
  • Informatii despre dreptul dumneavoastră de retur si drepturile consumatorului 

Garantia

Garanția legală privind conformitatea produselor este acordata de casadesign.ro in conformitate cu prevederile Legii nr 449/2003 privind vânzarea produselor si garanțiile asociate acestora, precum si ale Ordonanței nr. 21/1992 privind protecția consumatorilor.

Condițiile de garanție sunt prevăzute in certificatul de garanție care însoțește produsul livrat.

In cazul comenzilor online termenul de garantie se calculează din momentul în care acestea au fost livrate către cumparator. 

Sesizari/Reclamatii

In situatiile in care:

  • produsul comandat are un defect de calitate;
  • lipsesc componente din comanda;
  • comanda a fost deteriorată ȋn urma transportului curierului;
  • alte reclamații in legătură cu produsul, 

Vă rugăm să contactati casadesign.ro telefonic sau prin e-mail; in masura in care e posibil, atașati o fotografie cu defectul/problema semnalată; casadesign.ro va face toate demersurile necesare pentru rezolvarea problemei semnalate. In cazul in care reclamatia este justificata si aprobata, daca este necesara returnarea sau inlocuirea produsului, casadesign.ro va acoperi toate costurile de returnare/înlocuire ale produsului. Trebuie avut în vedere că o reclamație trebuie făcută într-o perioadă de timp rezonabilă din momentul identificării ei. 

Pentru sesizari/reclamatii de asemenea puteti folosi Platforma online pentru rezolvarea litigiilor pusă la dispoziție de Comisia Europeană. Pentru aceasta, urmati link-ul “Solutionarea Online a Litigiilor) publicat pe website-ul casadesign.ro, in partea de jos a paginii.